I. évad: You Went Crazy - 1. || 2. || 3. || 4. || 5. || 6.|| 7. || 8. || 9. || 10. || 11. || 12. || 13. || 14. || 15. ||
II. évad: We Went Away - 1. || 2. || 3. || 4. || 5. ||

hétfő, december 24

II. / 4. Me too

BOLDOG  KARÁCSONYT  MINDENKINEK! :D

Mára csak sikerült összehozni a fejezetet, és nem váratunk tovább titeket.
Jó olvasást, és kellemes ünnepeket!

Doraa

WE WISH YOU A LARRY CHRISTMAS AND A 1DERFUL NEW YEAR.

Mila




Louis


- Menjünk… - tettem hozzá kicsivel később, mikor kezem már a boxere alatt járt, és igen csak nagy problémái voltak.
Kezeivel a hajamat túrta össze, a lehető legalaposabban.
- Akkor most ezt abbahagyom, felöltözünk, és odamegyünk a büféhez – vázoltam a tervet.
Eltávolodtam tőle, a szűk hely miatt kissé nehézkesen felálltam, és ruháimat elrendezve nyúltam volna a fülke zárja felé, mikor csuklómat megragadva ölébe rántott.
- Próbáld csak meg – nézett rám komolyan felháborodva, majd nemvárt szenvedéllyel nekem esett.



Harry


Tudtam, hogy Louis nem hagyna ott, ám biztos, ami biztos, gondoskodtam róla, hogy ne is tudjon. Csókolózás közben feltápászkodtam, így őt is álló helyzetbe tornázva, és a fülke ajtajának préseltem, az ő karjai pedig nyakam köré fonódtak. Ajkaitól elszakadva az arcát, majd a nyakát csókolgattam, majd finoman a fülcimpájába haraptam, mire elfojtott egy nyögést.
Derekán nyugvó kezeimmel közben tevékenykedni kezdtem: az egyiket fenekére simítottam, a másikkal pedig a pólója alá merészkedtem, és derekát kezdtem el cirógatni, majd a gerincvonalát, amitől libabőr jelent meg a karján.
Vigyorogva rövid csókot nyomtam ajkára, aztán nyakát kezdtem szívni, miközben kezeim megtalálták övcsatját.
- Nem éhes voltál? – vigyorgott, ahogy lehúztam a farmerja sliccét.
- Azt nem mondtam, hogy mire – suttogtam a szájába, mire elvigyorodott.
Ahogy ágyékára simítottam a kezem, egyértelművé vált, hogy nem én voltam az egyetlen, akinek nem a fejében volt a vértérfogata túlnyomó része.
- Lehet, hogy indulnunk kéne, ha nem akarjuk lekésni a repülőt – mormoltam a fülébe, kezemet a boxerén pihentetve.
- Nem érdekel – vágta rá. – Ráérünk, nem?
Léptem egyet hátra, ezzel leülve a WC fedelére, így egy magasságba kerültem Louis csípőjével. Lehajolt, és ajkaimra hajolva a hajamba túrt.
Kezét az ölemre simította, de a vállainál fogva eltoltam, így felegyenesedésre késztetve.



Louis


Hátamat a fülke ajtajának döntöttem. Harry ajkai arrafelé jártak, amerre eddig soha sem. Hátravetett fejjel, és fennakadó szemekkel élveztem kényeztetését.
- Harry, ezt nem… - nyögtem, próbáltam a lehető legérthetőbben.
- Nem akarod? – motyogta halkan, mikor kissé eltávolodott.
Idegesített, hogy nem nézett a szemembe.
- Dehogynem – simítottam végig arca két oldalán, ezzel késztetve, hogy rám nézzen. – De nem muszáj…
Amint ez a pár szó elhagyta ajkaimat, abban a pillanatban a térdemig rántotta a nadrágomat az alsómmal együtt.
- Harry… Ha… - próbálkoztam még, ám eszében sem volt megállni.
Egyre közelebb és közelebb hajolt, én pedig pusztán a látványtól el tudtam volna élvezni.
Körülölelt a forróság, és nedves volt és forró. A lélegzetem elakadt, a szívem pedig ezerrel vert. Ettől a pillanattól kezdve a számat nem igen hagyták el értelmes szavak, csupán élvezettel teli nyögések és zihálás.
Elégített már ki szájjal lány. Nem is egyszer. Ez valahogy mégis egészen más volt, de nem Harry érezhető tapasztalatlansága miatt.
Ujjaimmal a fejbőrét masszíroztam, míg ő idegesítően lassan hajszolt a gyönyör felé. Hirtelen elszakadt tőlem. Ő is lihegett.

- Jóllaktam. Most már mehetünk...
Azt hiszem, ilyen csúnyán még az életbe nem néztem rá azelőtt. Elnevette magát.
Olyan gyorsan mozdultam meg, hogy láttam a tekintetében az ijedtséget. Oldalasan az ölébe ültem, és keményen csókoltam édes ajkait, miközben kezem már a nadrágjában járt.



Harry


Csak húzni akartam Louis agyát, de nem hagyta, hogy befejezzem, amit elkezdtem. Szinte szó szerint az ölembe ugrott, és keze megtalálta azt a testrészemet, amely már-már szétrobbanni készült.
Hátradőltem, fejem a falnak vetettem, és elégedetten felmordultam, ahogy Louis utánam hajolt, és finoman ajkaim kezdte marcangolni.
Megborzongtam, ahogy keze a boxerem alá simult, hidegnek éreztem őt a csupasz bőrömön. Ahogy Lou markába fogta férfiasságom, alsó ajkába haraptam, hogy elfojtsak egy nyögést. Felhúzta a pólóm, és a mellkasomat kezdte el puszilgatni, majd lecsúszott az ölemből, és áttért a hasamra.
Őrjítő lassúsággal simogatta le a boxerem, csókokkal hintve a szabaddá vált felületet.
- Lou - csúsztattam bal kezem az álla alá. - Nem azért csináltam, hogy te is... - nem tudtam befejezni, ugyanis arrébb tolta a kezem, és nem csak a kezével, hanem nyelvével is cirógatni kezdte érzékeny pontom, aminek következtében az értelmes szavaim egy sóhajjal keresztezett nyögés formájában törtek felsínre.
Ahogy férfiasságom egyre nagyobb része tűnt el a szájában, egyre nehezebb volt csendben maradnom, a hang, amit kiadtam, leginkább morgáshoz hasonlított.



Louis


Igyekeztem a lehető legnagyobb élvezetet nyújtani neki, még akkor is, hogyha ez az egész lehetetlenül furcsa volt. Tetszett, hogy ilyen hatással vagyok rá.
Hallottam, ahogy a nehéz ajtó a falnak csapódik... Várjunk csak...
Kezemet Harry szájára tapasztottam, és egy pillanatra abbahagytam a kényeztetését. Hallgatóztam. Az egyik WC fülke ajtaja becsapódott, majd kattant a zár.
Elvigyorodtam, bűntársam pedig épp a kezemet próbálta meg eltávolítani az arcáról. Vállvonogatva hajoltam ismét férfiassága felé, ám megakadályozta, hogy elérjem célomat. Tenyerem helyett most a fejemet próbálta eltolni magától. Szabad kezemmel elkaptam csuklóit, majd újra nekiálltam annak, amit az előbb félbe hagytam.

Tehetetlenül adta fel a próbálkozást, és engedett fel. Immáron ő szorította szájára a tenyerem, ezzel próbálva meggátolni, hogy ajkai közül kétes hangok törjenek elő.
Eszembe jutott, hogy ha valaki egy hónappal ezelőtt azt mondja, hogy ma a san franciscoi reptéren fogok térdelni, egy WC fülkében, először kinevetem, aztán meg elküldöm orvoshoz beutalóért a bolondok házába. Ettől a gondolattól majdnem elnevettem magam, de ez bizonyos tényezők miatt lehetetlen volt.
És most, mégis semmilyen más hely nem jutott eszembe, ahol szívesebben lennék. A testemben őrült módjára tombolt a szenvedély, és a kielégülés utáni vágy erősebb volt minden másnál.
A kinti ajtó becsapódott, és tudtam, hogy ismét kettesben vagyunk, Mikor elvettem a kezem Harry szájáról, fuldoklóként kapott levegőért.



Harry


Mikor Louis a kezét újra izgalmasabb dolgokra kezdte használni, mint a szám befogása, azt hittem, megőrülök. Kezem az álla alá csúsztatva késztettem, hogy felegyenesedjen, amit értetlen tekintettel fogadott. Ahogy elég magasan volt hozzá, ajkaira tapadtam, felállva a falnak löktem, és míg egyik kezemmel a hideg csempére támaszkodtam, a másikkal újra megtaláltam merevedését, amit hamarosan ő is megtett az enyémmel. Mivel már elég felfokozott állapotban voltam, nem kellett sok idő, hogy Louis hevesen mozgó keze, és hol ajkaim, hol nyakam cirógató ajkai megtegyék a hatásukat. Szájába nyögve élveztem el, az ő kényeztetését pedig még folytattam néhány másodpercig, hogy rajta is végigsöpörjenek az élvezet hullámai, és hangosan fújtasson a nyakamba.
Rövid ideig még egymást ölelve vártuk, hogy csillapodjon a légzésünk, aztán mindketten széles mosollyal az arcunkon szedtük rendbe magunkat. Mielőtt kiléptünk volna a reptér folyosójára, még váltottunk egy utolsó, mindent elmondó csókot, majd a váróterem felé indultunk.
- Mondtam már, hogy szeretlek? - nézett rám komiszul.
- Én is - feleltem egyszerűen.
A Honoluluba tartó repülő indulásáig hátralévő bő fél órában egymás vállára hajtott fejjel próbáltunk ébren maradni. Túl fáradt voltam a beszélgetéshez, de szerencsére a gondolkodáshoz is, így semmi más nem járt a fejemben, mint Louis jellegzetes illata, ami áradt a nyakából.

49 megjegyzés:

  1. I-M-Á-D-O-M :) Herold igen szemtelen :D gyorsan kövit :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóó lett GYORSAN kövit!!!:D:D

    VálaszTörlés
  3. Jól laktam. Most már mehetünk. DÖDV ÉN KIÉGTEEEEM!!! *OOO* helyben orgazmusom lesz!!!! ez a fejezet aztán egy mindent bele extra fogás volt <3 puszi: C

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne hívj Dödvnek xdddd és örülök, hogy tetszett :D

      Törlés
  4. Fúúúú!!! Ez (is) nagyon jó rész volt!!! Várom a következőt!!!

    VálaszTörlés
  5. Ühm? xdd Nagyon tetszik a blogotok, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a következő részben, illetve hogy hová mennek:)

    VálaszTörlés
  6. Basszus köviiiiiitt!!!!! *----* Eszméletlenül jóó!!! Siessetek! :))) <3

    VálaszTörlés
  7. mikor lesz új rész ?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A szünetben itt Doraa-nál volt Sanyi, szóval az írás helyett inkább azzal töltöttük az időnket, hogy karácsonyi ajándékozás, sétálás a Vörösmartyn, meg addig töltöttük újra a poharunkat, amíg akkora nem lett a hasunk a szénsavas italtól, mint egy 9 hónapos kismamának, na mindegy, itt szaporítom a szót, a lényeg, hogy Doraa holnap nem jön suliba, egy nap alatt meg nincs kész egy fejezet, szóval majd jövőhétvégén jöhet az új :)

      Törlés
  8. Imáááádom...de nincs fent új :(( Mikor leeeesz??

    VálaszTörlés
  9. Imádom ezt a blogot! Konolyan sírtam, amikor vége lett az első évadnak! Kövit gyorsan!
    Lily xx

    VálaszTörlés
  10. Meglepi nálam!!!!! :) Amúgy szuper fejezet lett!! ajajajj.ti kis...IMÁDTAM!! :D gyorsan kövit!!!!

    VálaszTörlés
  11. Ismét jelentkezem! meglepi a blogocskámon vár rátok!! :) http://beforeyouleaveme-darcyharris.blogspot.ro/2013/01/wohoo.html

    VálaszTörlés
  12. mikor lesz új ???? :):)

    VálaszTörlés
  13. mikor hozod az új részt??!! :D <3

    VálaszTörlés
  14. mikor lesz új rész?? :)

    VálaszTörlés
  15. mikor lesz új rész ? :))

    VálaszTörlés
  16. Most teljesen el vagyok képedve, és nem jó értelemben! Ez most komoly?! Egy olyan fanfiction, amiben Harry és Louis BUZI?! Ezt ti sem gondolhattátok komolyan! Basszus! Nem vagytok normálisak! Ti meg vagytok huzatva? Jézusom... a megfogalmazás nagyon jó, de könyörgöm.. Most komolyan. BUZIK?! basszus, ez nagyon beteg. És akkor most jön a kérdés: Mégis milyen fanok vagytok ti? Mert ugye rengetegen hiszik azt már amúgy is, hogy ők melegek és ti még pluszba rásegítetek ezzel a felháborító tartalmú bloggal. Ja, és nehogy azt higgyétek, nem olvastam el az összeset, csak az utsót... és nem kellett volna. Azóta szabálytalan időtartamonként dühkitörésem van... Ez nagyon DURVA!
    ui1.: Nyugodtan töröljétek a komit, ha úgy érzitek, árt a blog hírnevének(bár én sem töröltem a rossz hozzászólásokat a blogomból), én csak leírtam a véleményem, mert ugye mindenki azt kéri, hogy írjanak komit az olvasók, hát én írtam, mert ezt már nem hagyhattam szó nélkül.
    ui2.: Képzeljétek el, hogy mondjuk a Little Mix-ből csinálna valaki egy olyan blogot, amiben pl. Perrie és Jade járnak. Most őszintén. Ez durva.
    Csak ennyit akartam mondani. Ha lesz új rész, nem érdekel, de azt megnézem majd, hogy mit komiznak erre a rajongóitok, úgyhogy még sokat fogok itt tengődni.
    pusz.
    ui3.: nem vagyok egy beképzelt céda, mielőtt bárki azt állítaná ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak egy kérdésem lenne hozzád: miért foglalkozol ezzel a bloggal? Ha nem tetszik ne olvasd! Ilyen egyszerű. ;) A másik dolgog, amit még nem értek, hogy mi jogon ítélkezel Mila és Dora munkáján?! Rendben, hogy leírtad a véleményedet, de gondolkozhatnál a másik szempontjából is. Egyébként milyen érdekes, hogy a te blogodon pedig ez áll: "A legfontosabb: EZ EGY KITALÁLT BLOG, és a szereplőket úgy formázom, ahogy azt én szeretném." Szóval mi itt a probléma?? Mila és Dóra vagy bármelyik másik blog - legyen az "normális" vagy meleg, esetleg lezbi fanficion - úgy írja le és ad nekik olyan tulajdonságokat - melyek lehet nem függnek a valóságtól -, amilyeneket AKARNAK!!!;)

      Drága Mila és Dóra! Én imádom a blogotokat és egyetértek veletek mindenben. Attól még directionerek maradunk, ha kicsit elkalandolznak a gondolataink. Tisztában vagyunk azzal is, hogy NEM ez a valóság. Ábrándozni pedig szabad és remélem nem hagyjátok abba a blogot, mert egyik kedvencem és a szívem szakadna meg. Imádom a sztorit és a fogalmazást is! :)) Csak így tovább!:)
      + kérdés: új rész kb mikorra várható?*-* :))
      Larry Stylinson forever in the Directioners' hearts!<33

      Törlés
    2. RESPECT, but I do believe in Larry, I do, I do!!! :D

      Törlés
    3. We do, we do!! :D <3

      Törlés
    4. Jézusom ez most komoly volt? Bocsi hogy úgy írok ide, hogy még nem olvastam a történetet de biztosan elfogom. De ezt így megláttam is kiszúrta a szemem. Nem tudom ismered-e magyar viszonylatban a Merengőt vagy akár világviszonylatban a Fanfiction.netet, vagy csak úgy magát a fanfiction nevet, mert ha igen akkor ez a felháborodás teljesen jogtalan, ugyan is ezeknek az a lényege, hogy az író azt kezd a szereplőikkel amit akar. Ha teszem azt ő melegnek akarja megírni őket akkor melegnek, vagyha/ durván fog hangzani / de ha egy állattal képzeli el őt akkor ahhoz is joga van. És igen tudom, itt jön az, hogy neked meg jogod van ahhoz, hogy elmond mi a véleményed, ám az már egyáltalán nem mindegy, hogy azt milyen stílusban teszed. Lehet, hogy nem értesz egyet valakivel, vagy egyszerűen csak máshogyan látod a világot, de ez nem jogosít fel arra, hogy bárkire is azt mond, hogy az illető nem normális....

      Törlés
    5. ohh... Merengő az előző otthonunk volt :D <3

      Törlés
  17. nem BUZIK.. ez csak egy blog.. szerintem mindenki tudja h lou-nak barátnője van.. nem tudom h ki volt az a nyomorék aki ki találta h MELEGEK.. -.- attól mert puszit adnak egymásnak.. meg ölelgetik egymást és egymás ölében ülnek.. attól még nem BUZIK de ha egyesek nem értik az így járt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ezt most nekem szántad, akkor olvasd el még egyszer azt, amit írtam, mert nem teljesen értetted meg, ha meg nem nekem, akkor nem szólok bele.
      Ui.: A "BUZIK?!" kitörések azt jelentik, hogy mi az, hogy azt írják le egy blogba, hogy ezek ketten buzik. Mindenki tudja, hogy nem azok...

      Törlés
  18. nem neked szántam már meg bocsáss... tisztába vagyok vele h nem BUZIK de miért fáj az neked h egy blogban le írják.. ez csak egy blog ha nem tetszik akkor ne olvasd el,már ne haragudj

    VálaszTörlés
  19. Válaszok
    1. Az első kommentedben pedig azt írtad, elolvastad :D édesem, akárki is vagy, puszi neked, valahol máshol vezesd le a felesleges feszültségedet :) Amúgy az miért jó neked, hogy nagy betűvel írod, hogy BUZIK? Alapból mocskos rosszindulatú dolog, ha az ember buzizik. Meleg, más... fájna kedves szavakkal illetni őket, mi? :D
      Na... lehet engem is szidni, amiért ezt írom neked, de ha már viszonyítani kéne, nem tudom, melyik másik blog ennyire színvonalas, mint ez. Szépen fogalmaznak, rohadt jól írnak, egyszerűen király!
      Lehet, féltékeny vagy? *o* XD
      Szóval csak ennyit akartam :) További szép napot, hercegnő!

      Törlés
  20. Mégis milyen fanok vagytok ti? Mert ugye rengetegen hiszik azt már amúgy is, hogy ők melegek és ti még pluszba rásegítetek ezzel a felháborító tartalmú bloggal. Ja, és nehogy azt higgyétek, nem olvastam el az összeset, csak az utsót... ááááááááááá hol csak az utolsót és ;) amúgy meg nem azért de semmi kötöd hozzá h milyen fanok vagyunk ha nem tetszik ne néz be.. cs..

    mikor lesz kövi rész?? :))

    VálaszTörlés
  21. nem is néztem. valaki küldte, hogy milyen szánalmas ez.. ;) és gondoltam, írok egy megjegyzést.

    VálaszTörlés
  22. PFFGfFFFfFfffffffffff
    senki nem kerte, h nezz vagy olvasd, kurva sok munkank van benne, es kepzeld en nagyon szivesen olvasnek perrie-jade blogot :) ennyi erovel minden blogon kiakadhatnal, elvegre hogy gondolja barki, h azt irja, h zany alcakent van perrie-vel, vagy h lou nem eleanorral jar vagy epp liam nem danie-vel. amugy meg senki nem mondta h ennek a blognak tobb alapja van mint barmelyik masiknak... alhangon megkerdezem, ha meleg lenne vmelyik srac, undorodnal tole? na ki a milyen rajongo? es bocs de en directioner vagyok, es ezt kurvara senki ne merje megkerdojelezni ;) kosz. mila

    VálaszTörlés
  23. mikor hozod az új részt ? :)

    VálaszTörlés
  24. MIKOR LESZ ÚJ RÉSZ? :)

    VálaszTörlés
  25. Sziasztok:)
    Nézzetek be, vár rátok egy díj:)
    http://theonedirectionstorywithamy.blogspot.hu

    Puszi, Zsófi:)Xx

    VálaszTörlés
  26. mikor hozzátok már az új részt ?? :))

    VálaszTörlés
  27. Egyszerűen IMÁDOM!!!! :)
    Hamar a kövit!!!!
    Amúgy itt van az első blogom ami Ziall-ről (Zayn+Niall) szól!! Kérlek olvasátok el ha érdekel és komizzatok!!!:
    http://ihatethatiloveyou-ziall.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  28. mikor lesz rész???

    VálaszTörlés
  29. lesznek még részek????????????????? :)

    VálaszTörlés
  30. Sziasztok~
    ...
    Bocs, ezzel kifújtam. Mármint... Szóhoz se jutok. Persze csakis jó értelemben! :D Én személy szerint imádtam/om a történeteteket! A karakterek pont olyanok (a legtöbbször), mint amilyennek elképzeltem őket (mert nyilvánvalóan nem ismerem őket, de Isten áldja azt, aki kitalálta a fantáziát!). A történetvezetés gyönyörű, ahogy a képleírások, a bemutatások, meg úgy minden klappol. Simply perfect :D És amikor valamelyik fejezet elejére odaírtátok azt a szöveget a Peter Pan-ból én szabályosan meghaltam. Kajakra :'D
    És csak mert gonosz író vagyok én is, én mert engem is sokat szidtak, ezért most ezt rajtatok élem ki, és nagyonkicsibetűkkel megjegyzem, hogy néhol egy-két icuripicuri helyesírási hiba van, de mint írtátok van nektek ennél fontosabb dolgotok is, és ezek nem is olyan agyon zavaróak, a legtöbb ember el is siklik felettük, csak ugye, akibe beleverték... Öhhm, (nem kéne ilyet írni egy ilyen fejezet után) mármint beleerőltették, az meglátja ;) De ez tényleg már csak szőrszálhasogatás volt, ne is figyeljetek rá! :D Várom a következő részt, remélem, hamar hozzátok majd! :D Hajráá~

    VálaszTörlés
  31. mikor lesz már rész???????? :))

    VálaszTörlés
  32. Először is egy sablon kérdés: Mikor lesz új rész?
    És a fontosabb, amit mindenkivel meg szeretnék osztani. Aki olvasta a The Charmer-t, (és aki minden Directioner testvérét szereti/szerette) az készítse fel magát egy nagyon nagy sokkra:

    http://thecharmer-larrystylinson.blogspot.hu/2013/04/sziasztok-nem-edcu-vagyok-klaudia.html

    VálaszTörlés
  33. már ne is haragudj de ez már gáz h nem hoztok részt.. Imádom a blogod meg minden de aszt mondta Mila h hétvégén tudjátok hozni.. ezen most ne sértődjetek be.. :) mert nagyon tetszik a blog.. de folytatni nem akarjátok esetleg?... de tudom h itt van az a fránya suli meg a ballagás, stb.... de azért legalább valami jelet is adhatnátok h legalább tudjunk h miért nem hozzátok.... és akkor nem fogunk nyaggatni titeket h mikor lesz kövi...
    *L.

    VálaszTörlés
  34. Szerintem meg várjatok már szépen :D Nem hiszem el xD Az összes komment egy felettébb nehezen értelmezhető, áttekinthetetlen logikával rendelkező mondatot tartalmaz: "KÖVI RÉSZ MIKOR LESZ?" Íme.
    Gyerekek... :)
    Ha már beleőrülsz a várakozásba, írjál magadnak Larry ficet, na? Vagy olvasd el még egyszer. Én sosem tudom megunni. Nem megy :D Mert JÓ! És ami jó, arra várunk. És nem törünk az írókra éjszaka baltával a kezünkben, és KÉNYSZERÍTJÜK őket a tovább írásra.
    Kérlek titeket, várjatok. Már engem olvasót irritál ez.
    Lehet utálni :D
    Anne voltam.

    VálaszTörlés
  35. lesznek még részek?

    VálaszTörlés