I. évad: You Went Crazy - 1. || 2. || 3. || 4. || 5. || 6.|| 7. || 8. || 9. || 10. || 11. || 12. || 13. || 14. || 15. ||
II. évad: We Went Away - 1. || 2. || 3. || 4. || 5. ||

szombat, június 16

11. Are you serious?

Üdv ismét!
Végre idáig is eljutottunk, ebben a fejezetben már ismét fellelhető a történet elejét jellemző őrültség, és a lehetetlen poénok. Jó olvasást, véleményeket várjuk... :)

Doraa



Louis

- Oké. Köszönjük a reggeli látogatást és a kellemes ébresztést, szia – kezdtem Zaynt kitolni az ajtón.
- Na de srácok… - méltatlankodott. Már csak pár méter volt hátra. – Amúgy nemsokára megérkezik a riporter, szóval lassan itt az ideje, hogy összeszedjétek magatokat – hadarta még el, mielőtt rácsaptam az ajtót, és alaposan be is zártam azt.
- Elment? – nyögte Harry a takaró alól.
- El – bólintottam, bár ezt nem láthatta. Fáradtan sóhajtott fel.
- És ezennel a titkolózás csodálatos kezdetét láthattuk.
- Előbb-utóbb úgyis megtudta volna, ahogy Liam és Niall is meg fogja, amennyiben nem vakok. Illetve ő előbb tudta, mint mi, szóval nem számít – ültem le mellé az ágyra őt győzködve. – Amúgy fel kéne kelned.
- Ki van zárva – burkolózott bele Harry a takarójába még inkább. Szélesen elvigyorodtam, és rávetettem magamat. Egészen addig csiklandoztam, amíg csapkodva, nevetve és dobálózva a szavakkal meg nem ígérte, hogy kimászik az ágyból. Amikor végre abbahagytam kínzását, felült, és igyekezett nagyon csúnyán nézni rám.
- Úgy utállak – vágta a képembe.
- Nem igaz – vigyorodtam el, majd ajkaira tapadtam, és visszadöntöttem a párnák közé. Amikor átölelte a derekamat, és végigsimított a gerincem mentén, már kezdtem elhinni, hogy valóban nagyon utál.
Aztán valahogy mégiscsak mindketten kikászálódtunk a puha és hívogató ágyból, és miután összeszedtük magunkat, szigorúan nem kéz a kézben Zayn megfojtására indultunk.
A szobájában találtunk rá, és az üres pezsgősüvegről és rózsaszirmokról hamar rájöttünk, hogy ő sem töltötte egyedül az éjszakát.
Kezdtem tisztára titkos ügynöknek érezni magam, amikor elrejtőztem a fal mellett. Anne ekkor lépett ki a fürdőből egy szál férfiingben.
- Szia, jó reggelt, ahogy látom biztos az volt, nem láttad Zaynt? – mosolyogtam rá kedvesen. Harry mögöttem majdnem hangosan kezdett el kacagni, ám a kérdezett meg sem lepődött, sőt, kedvesen visszamosolygott.
- Bent van a fürdőben.
- Köszönöm, hálám üldöz, további szép napot – integettem neki, és osontam tovább a fürdő felé, miközben előkészítettem a gyilkos fegyvert: egy fényképezőgépet.

Harry

A reggeli nyelvbirkózás után letusoltunk - külön-külön -, felöltöztünk, majd bosszúálló hadjáratra indultunk. Az óvatlan Zayn nem zárta be az ajtót, szóval egyszerű kilincs lenyomással bejutottunk a romantika sújtotta övezetbe, és hamar szembetaláltuk magunkat Anne-nel, aki - mintha ez természetes lenne - közölte, hogy Zayn a fürdőben található. Louis el is indult, én meg ott maradtam az egy szál ingben ácsorgó Anne-nel. Hm.
- Szóval... Milyen volt az este? - tettem fel az első kérdést, ami eszembe jutott.
- Jó volt. Kár, hogy olyan hamar leléptetek. Mi volt a baj?
- Á, csak... Fáradtak  voltunk. Minden oké - hadartam.
- És veletek Zaynnel? Meddig maradtatok?
- Nem tudom, elég későn  jöttünk el onnan. Vagy korán, attól függ, honnan nézzük - nevetett.
Zavartan elmosolyodtam, és megvakartam a tarkóm.
A kínos csöndet Zayn üvöltése szakította félbe – „LOUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!" -, majd egy szál törölközővel a derekán rohant ki a fürdőből, az idősebb fiú pedig utána.
- Most mi van? - vigyorgott Louis. - Csak kicsit megörvendeztetem a rajongókat!
- Menj innen azzal a kamerával! Vagy tudod, mit? Gyere ide vele, és add a kezembe, hadd töröljem ki a videót!
- Azt már nem! - vigyorgott Louis, és majdnem fellökött, ahogy kirohant a szobából, Zayn pedig utána vetette magát. Még mindig egyetlen törölközőben. Anne-nel gyorsan utánuk siettünk
Louis nem bízta a véletlenre. A lépcsőház felé vette az irányt, Zayn pedig elszántan követte.

Louis

Egészen a szálloda hátsó kijáratáig rohantam, utánam Zayn, utána Anne és a sort zárta Harry.
A jelenet egy vígjátékba is beleillett volna, főleg ha számításba vesszük, hogy az újságtól érkező riporter mellett rohantunk el.
Az ajtóban megálltam, és mielőtt még üldözőm elmarhatta volna a gépet, magasra tartottam, és védtem az életem árán is.
- Te hallgatsz, én meg nem adom véletlenül oda az újságíróknak a felvételt - tettem szerintem fair ajánlatot.
Ekkor jött meg a menedzsment a testőrökkel együtt. Felparancsoltak minket a szobába, majd miután mindenkin volt ruha, a kiéhezett riporterek elé vetettek minket.
Az ügyet lazán kimagyaráztuk valami lényegtelen hülyeséggel, és reflexből válaszolgattunk a szokásos kérdésekre. Aztán jött, amire eddig nem találtunk ki választ.
- Kapcsolatban vagytok vagy egyedülállóak? - mosolygott kedvesen a riporter.
Én egyből Harryre néztem, aki pedig rám, míg Zayn mindkettőnkre.
- Nekem van barátnőm - mosolygott a mellettem lévő fekete hajú jobban, mint amennyire kellett volna neki.
- Nekem viszont nincs - válaszolt Liam is.
- Szabad vagyok... - vallotta be Niall.
- Én... nekem pedig... fogalmam sincs... - motyogott Harry.
- Ez mit jelent? -  faggatták tovább balszerencséjére.
- Azt, hogy nem tudom - zárta le a kérdést
- És te Louis? - nézett rám a nő pletykaéhes tekintettel.
- Én éppen próbálok együtt lenni valakivel.
- Csak próbálsz?
- Igen, mert nem olyan egyszerű, mint azt hittem - mosolyodtam el, és észrevétlenül Harryre néztem.

Harry

Az interjú végeztével visszamentünk a szállodához, majd a cuccainkat összeszedve beszálltunk a turnébuszba. Louis-val és Zaynnel leültünk az asztal köré, és a telefonjainkat kezdtük el nyomkodni – amikor is megjelent Liam és Nial.
- Nem gondolod – nézett Liam Louis-ra – hogy valamibe be kéne avatnod minket?
Lou kérdőn nézett rá.
- Valakivel próbálok együtt lenni? – idézte Niall.
A kólát amit épp ittam, kis híján kiköptem, Zayn pedig elvigyorodott, és egy pillanatra összekapcsolódott a tekintetünk.
- Öh… - nyögte Louis, miközben a két fiú továbbra is várakozóan nézett rá. Zayn újra elmerült a twitterezésben.
- Zayn, téged nem is érdekel? - csattant fel Niall. A visszhangok mestere csak egy másodpercig nézett fel, majd az ajkába harapott, újabb mosolyt elfojtva.
- Nos? – sürgette Liam Louis-t, aki kétségbe esve nézett rám.

Louis

Csak értelmetlen szavak hadoválására voltam képes, amíg gondolkodtam a helyes válaszon – már ha egyáltalán van olyan.
- Na jó – adtam meg magam, mire láttam, hogy Harry szemei elkerekednek, miközben a telefonját nagyon bámulva éppen valami értelmetlen szöveget pötyög be.
- Szerelmes vagyok – vigyorodtam el. – A többit tőle kérdezzétek – intettem fejemmel a mellettem ülő felé, mire mozdulatlanná merevedett.
- Honnan tudjam, hogy kit szeretsz? – háborodott fel, Zayn pedig már alig bírta visszafogni a nevetését.
- Még mindig fogalmad sincs róla, az éjszaka után se, te kis butus? – néztem rá rosszallóan. Egy pillanatra ujjaimat göndör fürtjei közé temettem, majd a kezem combjára simítottam. Tudtam én, hogy színésznek kéne mennem…
Harry először sápadt, aztán pirult – mindeközben iszonyatosan aranyos volt -, majd csak ezek után próbálta meg ellökni a kezemet. Zayn nem bírta tovább, kipukkadt belőle a nevetés. Felnéztem Niallre és Liamre.
Komolyan. Azokat az arckifejezéseket meg kellett volna örökíteni.

Harry

- Na jó, Louis, komolyan! – kérte Niall. – Tényleg érdekel.
Letettem a telefonom az asztalra, majd kérdőn a mellettem ülőre néztem, aki aprót bólintott. Nem akartunk, és nem is tudtunk volna hazudni a legjobb barátainknak. Nemes egyszerűséggel kezembe fogtam Louis arcát, és megcsókoltam ajkait. Szinte hallani lehetett, ahogy leesett a fiúk álla. Adtam még egy gyors szájra puszit neki, majd széles mosollyal pislogtunk a szőkére és Liamre, akik hatalmas szemeket meresztettek ránk – de azért egy pillanatra Zayn szája is tátva maradt.
- Komolyan mondtam – törte meg Louis a csendet, és megfogta a kezem.

29 megjegyzés:

  1. Hmm...Várom a kövi részt. :D

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan, gyorsan következőt, lehet aberrált vagyok, de ez tök izgi, meg vicces :)

    VálaszTörlés
  3. jajj, imádom, mint az összes eddigit*-* annyira jól írtok. várjuk a következőt nagyon gyorsan, és még sok-sok másik fejezetet. nehogy abba merjétek hagyni! :b

    VálaszTörlés
  4. Kéne kezdenem valamit az életemmel , itt a nyári szünet én meg a szobámban ülök és fanficeket olvasok . Ezt most olvastam újra 3x-ra ... és kíváncsian várom a kövi részt :) Idáig nagyon jó.

    VálaszTörlés
  5. úristenúristenúristenúristen nem találok szavakat annyira jóó áááá á*-* úúú :DDD asdfghjkl <333 tökéletes, és annyira aranyosak és aaaaawwwwwww komolyan nem találok szavakat xD hamar hozzátok a következőt mert függő lettem *-* nem bírok sokáig várni *-* LARRY♥

    VálaszTörlés
  6. 9:54-es Névtelen vagyok :D
    Ismét...
    Imádom Tumblr-et ! :D
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5281xWh3w1rn25i7o1_400.jpg
    Meg ezt a blogot is :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban, néha elgondolkodom, hogy nem is olyan alaptalan kitaláció a Larry Stylinson... :D És én is szeretem mindkettőt... xD

      Törlés
  7. Húúú... ez nagyon klassz. ahogy bevállalták a többeik előtt. Imádtam. Várom a reakciókat.
    Dessler

    VálaszTörlés
  8. kérjük a következőt! :)

    VálaszTörlés
  9. Egy óra alatt végigolvastam mind a 11részt mert ez annyira.. sokkoló. De komolyan.. és nem tudtam nem végigolvasni.:D Baromira tetszik!
    A fiúk reakcióját végignevettem meg úgy ezt az egész részt..:D
    Imádom.!
    várom hogy még jobban lesokkoljatok..:DD

    VálaszTörlés
  10. Könyörgöm, gyorsan tegyétek, vagy meghalok!!!:DDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  11. Lánykák, nagyon ügyesek vagytok, siessetek az új fejezettel, már nagyon várjuk! :)

    VálaszTörlés
  12. Kérlek gyorsan rakjátok fel a következő részt!!!
    Teljesen függő lettem ne fosszatok meg egy ilyen nagyon jó és hiteles sztoritól x__x Risa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszünk, csak van egy két hátráltató tényező, kicsit még bírjátok ki... :P (Amúgy gépelek ezerrel) :)

      Törlés
    2. Lökjétek félre a zavaró tényezőket...vagy ha nem lehet akkor sajnos nem tudom mit tegyetek. De minden esetre azért ne kapj ínhüvely gyulladást xD És köszönjük hogy ennyit dolgoztok értünk ^_^ csók Risa

      Törlés
  13. Én bírnám . Ha nem lenne benne, hiányozna . Szerintem kell bele ... :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Héjéjéjéjjj!
      Itt volt egy komment!

      Törlés
    2. Béna voltam, és véletlen kitöröltem xd De leírtam újra... Sorry xd

      Törlés
  14. Wáááá véletlen kitöröltem... xD Na akkor leírom még1x... :) A közérdekű közlemény az volt, hogy szerdán új feji, ha minden igaz, bocsi hogy várnotok kell, de még egy kicsit bírjátok ki, ugyanis Mila csak kedden jön haza. Illetve kérdezném, hogy mennyire díjaznátok/szeretnétek/utálnátok/olvasnátok szívesen a "+18"-as irányba történő esetleges eseményeket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem lenne ellenünkre azt hiszem :DD Sőt én nagyon örülnék neki:P

      Törlés
  15. több is lehet :b :$ nagyon díjaznánk. de szerdán mindenképp kérjük, már nem bírunk várni :D imádjuk <3 asdfghjkl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben van, már elkezdtem megírni! ;) És igyekszünk... :)

      Törlés
  16. Hellószia , én vagyok a másik Larrys blogról .:D
    Bírom ezt a ficet , nem kicsit.Mondjuk nincs olyan larry fanfiction, ami ne lenne jó . De ez akkor is jó :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv itt is! :D És köszi... xd

      Törlés
    2. sziasztok!! 1x: imádom a blogotokat! <33 ^^ 2x: be tudná vki linkelni a "másik Larrys blogot"?? szívesen benéznék oda is :)) előre is köszi <3 :D

      Törlés
    3. http://yousaidforeverlarrystylinson.blogspot.hu/ :)

      Törlés
    4. mélységes hálálkodásom :DD

      Törlés
  17. nekem is leesett volna az állam. de ez nagyon durva volt :D de meg néztem volna a reakciójukat! *-*

    VálaszTörlés